Kreiranje i popostavka strategije kompanije
Jedna od najzahtevnijih ali i najpotrebnijih elemenata vođenja jedne kompanije i detektovanje i povlačenja pravih poslovnih poteza jeste postavka poslovne strategije sa njenom implementacijom.
Biznis strategije
Biznis strategija jednog društva predstavlja formulaciju i konkretizaciju ambicija društva kroz jasne, ključne projekte koji treba to društvo da „prevedu“ iz postojećeg stanja u željeno stanje. Jednostavno, strategija je put kojim treba da idemo da bismo ostvarili svoje ambicije u organizaciji. Svaka strategija mora da se posmatra na dužem vremenskom periodu, idealno na 3 do 5 godina i prožima svaku poru organizacije – sektore, radna mesta, nacine rada, znanja i veština, organizaciju kao strukturu, odgovornosti i pravila za praćenje i realizacije projekata.
Marketing ili Brend Strategije
Istraživanje tržišta, definisanje veličine tržišta i segmenata, definisanje tržišnih potencijala i prostora za razvoj, istraživanje potrošača – preferencija i stavova. Definisanje i razumevanje konkurencije, pozicija, aktivnosti i trendova koji se dešavaju na tržištu.
Pravljenje marketing strategije.
Postavljanje osnovne komunikacione platforme na bazi definisanih ciljnih grupa („brand DNA“).
Definisanje i unapređenje osnovnih vizuelnih elemenata – logo, slogan, pakovanje, elementi brendinga, itd.
Analiza i unapređenje asortimana, ukrštanje sa potencijalima na tržištu i internim resursima radi optimizacije u skladu sa profitnim potencijalima.
Medijske strategije, medijski zakup, planiranje, praćenje i realizacija medijskih ulaganja.
Praćenje i merenje svih sprovedenih mera i rezultata u okviru marketing oblasti poslovanja.