Marketing podrška
Istraživanje tržišta, definisanje veličine tržišta i segmenata, definisanje tržišnih potencijala i prostora za razvoj, istraživanje potrošača – preferencija i stavova.
Definisanje i razumevanje konkurencije, pozicija, aktivnosti i trendova koji se dešavaju na tržištu.
Postavljanje osnovne komunikacione platforme na bazi definisanih ciljnih grupa („brand DNA“)
Definisanje i unapređenje osnovnih vizuelnih elemenata – logo, slogan, pakovanje, elementi brendinga, itd.
Analiza i unapređenje asortimana, ukrštanje sa potencijalima na tržištu i internim resursima radi optimizacije u skladu sa profitnim potencijalima
Medijske strategije, medijski zakup, planiranje, praćenje i realizacija medijskih ulaganja
Praćenje i merenje svih sprovedenih mera i rezultata u okviru marketing oblasti poslovanja
Prodajna oblast poslovanja
Definisanje tržišta: -veličine i vrednosti, -tržišne pozicije svakog igrača u segmentu
Kanali distribucije
Saradnja sa prodajnim partnerima i definisanje komercijalnih uslova, profitabilnosti kupaca / tržišta / kanala prodaje
Razvoj asortimana i prodajnih taktika, monetizacija ponude
Definisanje i implementacija trade strandarda
Analiza potencijala drugih tržišta