Marketing podrška

Istraživanje tržišta, definisanje veličine tržišta i segmenata, definisanje tržišnih potencijala i prostora za razvoj, istraživanje potrošača – preferencija i stavova.

Definisanje i razumevanje konkurencije, pozicija, aktivnosti i trendova koji se dešavaju na tržištu.

Postavljanje osnovne komunikacione platforme na bazi definisanih ciljnih grupa („brand DNA“)

Definisanje i unapređenje osnovnih vizuelnih elemenata – logo, slogan, pakovanje, elementi brendinga, itd.

Analiza i unapređenje asortimana, ukrštanje sa potencijalima na tržištu i internim resursima radi optimizacije u skladu sa profitnim potencijalima

Medijske strategije, medijski zakup, planiranje, praćenje i realizacija medijskih ulaganja

Praćenje i merenje svih sprovedenih mera i rezultata u okviru marketing oblasti poslovanja

 

JESHOOTS.COM

Prodajna oblast poslovanja

Definisanje tržišta: -veličine i vrednosti, -tržišne pozicije svakog igrača u segmentu

Kanali distribucije

Saradnja sa prodajnim partnerima i definisanje komercijalnih uslova, profitabilnosti kupaca / tržišta / kanala prodaje

Razvoj asortimana i prodajnih taktika, monetizacija ponude

Definisanje i implementacija trade strandarda

Analiza potencijala drugih tržišta 

bruce