Nabavka i logistika
Organizacija nabavke i logistike omogućava neometano odvijanje mnogih drugih procesa u vašoj kompaniji. LatiCo Consulting može da vam pomogne da efikasno i racionalno upravljate nabavkom potrebnih sirovina, resursa i usluga i na taj način sebi obezbedite konkurentsku prednost na tržištu, postignete uštedu u lancu snabdevanja i unapredite kvalitet proizvoda ili usluga.
Samo neke od naših usluga...
Analiza kategorije nabavke
Naša usluga počinje detaljnom analizom kategorije nabavke, pružajući vam bolje razumevanje potreba i pravilno usmeravanje napora ka optimizaciji i efikasnosti u različitim segmentima nabavke. Aktivnosti nabavke organizujemo po specifičnim kategorijama na osnovu proizvoda i usluga koji se kupuju, kao što su tehnička oprema i alati, sirovine i materijali, logistika i transport i drugo. ,,Jedan pristup za sve’’ nije dovoljan već je neophodno razumeti specifične potrebe, prioritete i zahteve u nabavci svake kategorije kako bi se donele ispravne odluke o izboru dobavljača, strategiji cenovne politike i optimizaciiji procesa nabavke. Naš cilj je jasan – poboljšati efikasnost i efektivnost nabavnih aktivnosti vaše firme primenom strukturisanog i disciplinovanog pristupa nabavci.
Definisanje strategije nabavke
Nakon identifikovanja kategorije nabavke, sledeći korak je definisanje strategije nabavke. Definisanjem strategije nabavke postavljamo okvir za to kako kompanija namerava da upravlja nabavkom materijala, resursa i usluga koje su joj potrebne za različite operacije. Smanjenje nepotrebnih troškova, kao i pravovremeno obezbeđivanje resursa za Vaš biznis je naš prioritet. Tu smo za Vas da postavljamo jasne ciljeve i prioritete, da analiziramo nabavne potrebe, istražimo tržište, kompletno organizujemo tenderski proces, analiziramo ponude na bazi tehničko/komercijalnih kriterijuma i pomognemo u odabiru najboljeg dobavljača.
Istraživanje tržišta i kompletna organizacija tenderskog procesa
Nudimo svoju stručnost u istraživanju tržišta i vođenju tenderskog procesa kako biste identifikovali nove tržišne prilike, došli do boljih komercijalnih uslova, povećali kvalitet proizvoda/usluga, razvili partnerske odnose sa pouzdanim dobavljačima koji imaju visoke performance. Istraživanje tržišta vam pomaže da bolje razumete okruženje u kojem poslujete, što će vam dalje omogućiti da prilagodite strategiju, poboljšate konkurentsku poziciju i ostvarite dugoročni uspeh, kao i da obezbedite neometano poslovanje.
Tenderski proces ima za cilj da obezbedi transparentnost i pravičnost nabavke čime se vašoj kompaniji omogućava da dobije najbolje moguće uslove za svoje potrebe i da smanji rizik od nepovoljnih poslovnih situacija.
Izrada ugovora sa dobavljačima i praćenje njihovog performansa
Mi razumemo važnost precizno definisanih odnosa sa dobavljačima i kontrole njihovih performansi. Pravilno napisan ugovor pomaže u sprečavanju nesporazuma, smanjenju rizika i osigurava da obe strane ispune svoje obaveze u skladu sa dogovorom. Naš tim vam pomaže u definisanju uslova i obaveza, obavljanju pravnih aspekata, pregovaranju i potpisivanju ugovora, osiguravajući pravnu sigurnost u vašim nabavnim transakcijama. Zajedno sa vama definišemo ključne pokazatelje uspeha (KPI) i sprovodimo ocenu performansi dobavljača kako bismo osigurali da se vaši dobavljači pridržavaju najviših standarda.
Uštede u lancu snabdevanja
Naš tim vas vodi kroz definisanje inicijativa koje se mogu primeniti u različitim aspektima poslovanja, uključujući optimizaciju lanca snabdevanja, upravljanje ljudskim resursima, digitalizaciju i automatizaciju. U pitanju su inicijative koje za cilj imaju povećanje profita, poboljšanje konkurentske pozicije i očuvanje finansijske stabilnosti. Međutim, važno je da se ove inicijative sprovode pažljivo kako bi se izbegle negativne posledice po kvalitet proizvoda ili usluga, kao i po zadovoljstvo klijenata i zaposlenih.